Zaloguj się

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Jak kupować?

Jak kupować?

I.  Logowanie i rejestracja

1. Rejestracja przed złożeniem zamówienia nie jest konieczna. Klient może dokonać zakupu jednorazowego bez rejestracji. W trakcie składania zamówienia będzie i tak zobowiązany, żeby podać niezbędne dane do wysyłki.

2. Przed złożeniem zamówienia lub podczas jego składania  Klient może jednak dobrowolnie zarejestrować się, co w przyszłości ułatwi mu procedurę składania zamówienia oraz pozwoli skorzystać z przywilejów dla zarejestrowanych Klientów, które będą sukcesywnie wprowadzane w sklepie.

3. Po złożeniu zamówienia Klient dostaje e-mailem informację o jego przyjęciu z prośbą o potwierdzenie składanego zamówienia. Potwierdzenie stanowi weryfikacje zamówienia i rozpoczyna proces przygotowania przesyłki do wysłania.

4. Zarejestrowani Klienci przy następnej wizycie w sklepie logują się podając tylko e-mail i hasło użyte podczas rejestracji. Po zalogowaniu Klient ma dostęp do swojego Panelu Klienta, w którym może edytować swoje dane, dodawać inne adresy wysyłkowe, obserwować status zamówienia,  przeglądać historię zamówień i ew. dodatkowe informacje adresowane wyłącznie do niego. Ma także możliwość wystawiania opinii o produktach.

5. UWAGA! Wszyscy nowi, zarejestrowani Klienci otrzymają 5% rabatu na pierwsze zamówienie.

II. Wybór płatności
 
1. Klient ma do wyboru następujące formy płatności:
  • za pobraniem przy odbiorze towaru. Szczegóły w zakładce "Opłaty za przesyłki"
  • przelewem na konto JOTER-MUSIC (dane w zakładce "O firmie" oraz w mailu wysłanym do Klienta)
  • mTransfer (dotyczy klientów mBanku)
  • kartą płatniczą lub przelewem za pośrednictwem serwisu Przelewy 24
  • kartą płatniczą lub przelewem za pośrednictwem serwisu Dotpay
  • za pośrednictwem systemu PayPal (dla Klientów posiadających konto w PayPal)
2. Kupujący nie ponosi żadnych dodatkowych opłat, wynikających z wybranego sposobu płatności. Całkowite koszty są wyszczególnione podczas składania zamówienia.
3. W przypadku płatności za pobraniem towar jest wysyłany natychmiast. Klient płaci przy odbiorze towaru.
4. W przypadku płatności przelewem lub innych płatności online, zamówiony towar zostanie wysłany do Klienta po wpłynięciu należności na konto sklepu.
5. Jeśli zdarzy się, ze płatność została wybrana omyłkowo lub wystąpią inne przyczyny uniemożliwiające autoryzację transakcji online, pojawi się komunikat błędu. Należy wtedy uregulować należność  przelewem  (nr rachunku w zakładce "O firmie") i  poinformować o tym fakcie sklep, za pomocą e-maila, wysłanego na adres: sklep@joter.pl
 
III. Wybór dostawy
 
1. Klient ma do wyboru następujące możliwości dostawy:
  • Poczta Polska - przesyłka priorytetowa
  • Poczta Polska - przesyłka ekonomiczna
  • kurier DHL Standard
Koszty przesyłki wyszczególniono w zakładce "Opłaty za przesyłki"
2. Przy większych przesyłkach (zamówienie powyżej 150,00 zł, w obrocie krajowym, oprócz przesyłek "za pobraniem") oraz dla Klientów hurtowych koszty dostawy ponosi sklep.
 
IV. Składanie zamówienia
 
 1. Po wybraniu płatności i dostawy, kliknięcie "Zamawiam" przenosi Klienta na stronę "Podsumowanie", gdzie można jeszcze skorygować zamówienie lub wrócić do poprzedniej strony i zmienić formę płatności i/lub dostawy.
 2. Jeśli wszystko się zgadza należy kliknąć "Potwierdź zakup". Złożenie zamówienia oznacza zawarcie umowy sprzedaży. Sprzedawca będzie informował na wskazany adres e-mail o postępach w jego realizacji.
 3. Po złożeniu zamówienia sklep wysyła automatycznie wiadomość na adres e-mail Klienta. W celu potwierdzenia zamówienia Klient zobowiązany jest kliknąć w przesłany mailem link.
 4. W przypadku wybranej płatności on-line (DotPay, Przelewy24, mTransfer, PayPal) należy kliknąć "Opłać zamówienie". Spowoduje to przekierowanie Klienta na stronę wybranego operatora płatności, na której za pomocą szyfrowanego połączenia można w bezpieczny sposób opłacić zamówienie kartą płatniczą lub przelewem ze swojego rachunku w wybranym banku.
 5. Klient nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów związanych z tą transakcją.
 6. Jeśli transakcja została wykonana poprawnie, sklep otrzyma informację na ten temat i zamówienie będzie niezwłocznie przyjęte do realizacji.
 7. W przypadku zwykłego przelewu zamówienie zostanie przyjęte do realizacji po wpłynięciu środków na rachunek JOTER-MUSIC.
 8. O zmianie statusu zamówienia na "przyjęte do realizacji" Klient będzie poinformowany mailem.
 9. Zamówienia realizowane są na bieżąco. Na ogół przesyłka jest wysyłana w następny dzień roboczy. W szczególnych przypadkach, gdy może zaistnieć wydłużenie tego okresu, Klient będzie o tym poinformowany e-mailem lub telefonicznie.
10. O zmianie statusu zamówienia na "wysłane" Klient będzie poinformowany mailem.

 

IV. Informacje dodatkowe

  1. Zamówienia można składać także telefonicznie (0-42 6710958),  faksem (0-42 6710958) lub pocztą elektroniczną na adres: sklep@joter.pl  Zamówienia powinny zawierać: nazwy wykonawców, tytuły płyt, imię i nazwisko, tel. kontakt. oraz dokładny adres Zamawiającego

  2. Każda transakcja będzie potwierdzana paragonem fiskalnym lub fakturą VAT.

  3. Faktura VAT może być wystawiona na życzenie Klienta, jeśli podczas składania zamówienia poda on niezbędne dane do jej wystawienia. W tym celu należy podczas składania zamówienia wybrać opcję "firma" i w danych adresowych wypełnić dodatkowe pola: "Nazwa firmy" i "NIP".

  4. Prowadzimy również sprzedaż hurtową po atrakcyjnych cenach. Odbiorców hurtowych prosimy o kontakt: sklep@joter.pl

  5. W razie jakichkolwiek wątpliwości, pytań, uwag i sugestii dotyczących działania sklepu prosimy o kontakt za pomocą formularza kontaktowego, mailem na adres: sklep@joter.pl lub telefonicznie: +48 42 6710958.

Życzymy udanych zakupów

JOTER-MUSIC

 

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Darmowa dostawa

Przy zamówieniach ponad 150 zł PRZESYŁKA GRATIS! (dotyczy zamówień na terenie Polski, nie dotyczy przesyłek 'za pobraniem')
Darmowa dostawa (Poczta Polska (priorytet)) już od 150,00 zł.

Płatności

Oprócz zwykłego przelewu i płatności "za pobraniem" proponujemy:

DotPay

DotPay

mTransfer

mTransfer (z mBanku)

Przelewy24

Przelewy24

PayPal

PayPal

Cenniki do pobrania

Sklep internetowy Shoper.pl